Dag 09 – Min tro

min tro
ja tro kan man göra på olika vis
o tro på olilka saker
jag väljer att i etta inlägg skriva om min tro på de som händer efter de att vi lämnat jordelivet

jag tror att vi kommer tll ett ställe kanske lite som Nagiala fast jag kallar de evigheten
Där jag kommer att få träffa mamma o pappa o kurre
jag tror att mamma pappa o kurre har varandra där
o de är lite min tröst i detta tuffa att de har varandra
att mamma tar hand om kurre o pappa sin lille familj
pappa fick ju inte så många år med oss så jag tror att han
lever mysigt med dem nu

jag vet att våra smä änglar har varandra

om sedan detta visar sig vara fel när mina dagar här är slut ja
då har jag ju haft en god tro som styrkt mig i alla fall

de ända jag vet om livet är att  jag kommer inte levandes ur de så
lev livet varje minut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0