tisdag o sportlov

idag är de tisdag barnen har sportlov
sonen har åkt med sin stora syster hem till henne i Norrköping han har de hur bra som helst
o de har varit o badat o de hade bakat i går tror inte hansaknar sin mamma
dock är de tomt här hemma

i söndags va vi på IKEA i Helsingborg o sen en sväng på väla
hittade mycket på IKEA
mycket ljus som jag älskar 

O när vi kom hem så skulle S till vångabacken
när jag länade av henne så va de som om "tant maggan haggan"  i mig tog över o sa till sophie att
vi skulle åka skidor på tisdag
de är 15 år sedan jag hade ett på skidor på fötterna

jaja de går väl de med

Så på med hjälm vaderade byxor armbågsskydd knäskydd tandskydd
o sen SE UPP I BACKEN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0