vila en stund

nu ska jag vila en stund.. för att inte säga att jag ska sova hela natten hoppas jag

idag så har sonen hjälp till att bygga i hop en bänk till vår hall..
han önskar sig verktyg när han fyller år
lätta så jag orkar hålla dom sa han
så detta ska jag leta upp till honom
klart killen ska ha lite vertyg de har väl alla..

sen i dag låg jag o vila en stund
när lucas skulle få sin fyra pilla så låg han i sin säng
han hade rullat fram till sängen satt sig över i sängen
o där i från lagt sig

denna killen slutar aldrig att förvåna mig
och jag är så glad att jag har fått vara med på denna resan

Missförstå mig inte, klart att om jag hade kunnan välja hade jag valt bort den olyckan
nu går inte de
så utav detta de har blivit så har jag lärt mig mycket om mig själv
om sjukvården
om mote
men oxå att INTE GE UPP

de är klart att jag har fällt många trårar skrkit många skrik
över maktlöstehen mot detta
men när Lucas gör sånna framsteg så tysnar skriken o tårarna torkar


nu i veckan ska sonen läggas in
han ska göra div undersökningar o de va ju himla smart att samla allt på en gång

tisdag kommer lenahab hit o vi ska prata igenom lite med lucas vad han vikl ha för mål inför NIT

så denna veckan är de lite att hitta på...

nu ska jag vila en stund



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0