vingklippt

en öppen moterväg har öppnas i min skalle igen..
en väg där tankar o funderingar tagit fri hastiget o de
liksom sussar i kupan
En massa tankar som kör runder i mina hjärnfåror o bara väntar på att
bli tänkta o lösta

men många av tankarna o funderingarna har jag inte lösningen på men det tyck de inte fatta utan
illmarigt knackade de på o vill ha
min uppmärksamhet o de går inte att släppa de..

jag kan inte styra över andra männsikor man jag kan styra hur deras tankar o deras
handlingar ska beröra mig
hur mycket enegri de ska ta av mig
visst låter de lätt men
de kommer alltid ett MEN
 
hur blir jag av med detta som krypit in i mig som en dålig virus
som ploppar upp när som o bryter ner de som jag bygger upp,,
jag hatar de o jag vill inte att de ska bli så

men faktumet  kvarstår de som varit har varit o de har skadat mig
jag känner mig som en vingklipt ängel som hela tiden försöker resa sig o flyga i väg
men precis när tron är stor nog att våga uptäcks att förhinder finnes i krachlandningen är ett faktum..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0