den jag är..är jag

Att få vara den jag är...
jag har nog under många år letat o undrat vem jag är o vem jag skulle vara
Jag har nu under de senaste året kommmit fram till att jag är den jag är och jag måste d med få utrymma att få vara de
jag kämpar min kamp o livet så som vi alla gör.
En del har en lite tuffare kamp just nu en annan kanske en lite lättare medans någon inte har något just precis nu
Men livet tar sina tvära vädningar i ingen vet vad nästa timme har att erbjuda..


jag tar en dag i taget ser vad de blir av de o redar jag inenut de då tar jag hjälp att göra de..

jag är så stolt över mina barn som de tre största haft jobb hela sommaren.. de jobbar på som bara den
de verkar trivas med de o de verkar trivas med sina beslut de taget..

jag är den jag är för jag blev ingen annan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0