tankar som vill bli tänkta

mycket tankar och funderingar kommer upp igen
många tankar som man tänk som vill bli tänkta igen
nya tankar som jag måste tänka o tankar som jag inte orkat tänka klart
ploppar upp i huvudet,,


Lucas är ju på BRH igen
jo han är hemma på helgen men ska dit på måndag igen

vi har varit där många gånger innan
en gång i halvåret sedan olyckan

de är fantastiska där
snacka om speciallisternas speciallist

alltid när vi varit där får jag ny energi ett nytt tänk o mera kraft att
ta tag i vardagen

Nu denna gången är de gåendet som de är fokus på
Lucas spänhet är ganska tuff nu med så  de lutar åt baklofenpump
o ev en operation av foten

de sist nämda vet jag inte så mycket om men
bakolfenpump har vi lite väntat på då lucas är mycket spänd o han har ganska hög dos av baklofen
redan

botoxsprutor har han fått i sina ben innan men då lucas måste sövas då kan man ju inte
hålla på med de hur mycket som helst


på måndag blir de BRH igen o när vi kommer hem är de misann midsommar

attans vad de tiden har bråttom nu för tiden
tycker inte de va länge sedan de va midsommar..

i sommar tänkte vi ta oss en tripp till GÖTEBORG o kolla IRON MAIDEN
Vi ska med bästa Miis o hennes familj till High Chapparal
o vi har tänk oss en tur till danmark..
vi har även i tanken att hälsa på lite släkt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0