Dag 12 – Arbeten jag haft/har

jag började min arberskarriär på långvården i Ystad
jag va då 16 år o hade väl inga större planer på att vara där hela livet
jag blev sen förflyttad till ger-rehab avd o där trivde jag bra
jag jobbade även lite i poolen så jag va runt på olika avdelningar

när jag va 20 år flyttade från ystad
fick barn och de tog upp mycket av tiden
började jobba på ålderdomshem
på natten efter som de va de som schema mässigt funkade bäst

började sen på dagen i hemtjänsten o har varit där sedan 1997


pluggade till USK 1999 O till skötare 2000

har varit en sväng på akuten med


jag trivs med mitt val inom vården
ångrar dock att orken o lusten inte fanns där innan för då hade jag läst till SSK



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0