tanka tankar

funderar mycket de är min natur...
de är sån jag är
bra eller dåligt? ja de beror väl på...
ibland tycker jag de är skönt att tänka alla otänkta tankar
ibland är de jobbiga o urtrista

dagens fundering är om hur mycket man ska gräva i de som varit?
De finns en anledning till att de just ligger i botten.. allt ska man inte ta
upp o analysera utan del ska bara vara dära..
annars skulle ju allt vara bottenlöst??

vi är alla unika och skapta på vårt eget lilla vis
vi är med om olika saker . Jag tänker ibland att hur hade
jag varit om mamma fått vara med oss lite till?
de vet inte jag för jag vet inte hur de är att vara 30 o ha mamma hos sig
jag kan bara tänka hur de skulle vara..
jag vet vet inte hur de är att ha fyra "friska" barn..

allt de dåliga tillsammnas med allt bra har gjort mig till den jag är

nej slut på funderingen för idag..


dagen har jag inte tillbringat till att bara fundera på vem jag är o varför..
jag har shoppat highwather till Lucas o en shorta
limegrön...

tittade efter något till mig själv men jag hade inte orken riktigt
.. kanske en annan dag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0