tuff vecka


Idag måndag har jag inte gjort så jätte mycket..
plockat lite.. o satt ute i solen en stund..
sen när lucas kommit hem så körde vi o handlade lite mat
Sophie Jag Lucas o ASSCliff
de är kul när man handlar med barnen för de är oftast någpt som
de ser o vill ha..
Sophie tyckte att vi skulle köpa en ny frächare tillbringare o lite coolare plastglas
så de blev 2 plast vin glas 4 muggar,,

sen blev de lite mat


be är ju begravning nästa vecka
o jag vet inte vad jag ta på mig...
har en svart arm lös kläning
som jag tänkte först men amlöst på begravning gick inte hem i mitt huvud
så antingen blir de den kläningen med något nera på någon kavalj kanske
eller så får jag ut o leta en kläning som har lite
mer armar...


denna veckan ska jag ju till Ystad o prata om begravning
tungt


mitt o detta sä håller jag på att planera Hannahs student..

ja de är mycket i mitt huvud nu..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0