en vecka sedan

128082-62

Ja då satt man här.. har inte kunnat lägga upp min blogg på flera dagar, rättare sagt typ en vecka. *konstigt*Hoppas att de funkar nu då..
Nu är de snart helg igen, sista helgen innan jul typ.. och jag känner ingen stress..känner inte ens att de e jul så hur ska då julstressen kunna infinna sig? De e bara grått ute ju. Är de så illa att vi ska ändra oss och inse att de blir inga mera vita jular? Eller varma midsommar? är detta den dystra snningen tro?  Ja men vet inte vad som e rätt längre. De e mycket som har blivit annerlunda. de e bara att hänga med typ..


storhelgena är jobbiga.. på juldagen är de 30 år sedan pappa dog.. Tanken på att jag kanske kommer bli äldre en min pappa känns lite annerlunda. Pappa fick endast 37 år här i denna värld. 37 ynkliga år..


I går va de lucia och som traditionen säger så va de då lusse tåg på dagis på kvällen.. mysigt o fint på alla vis, sen susade jag och dottern in till stan för att dansa, avslutning. Och Nillan som alltid har koll på läget kom en timme för tidigt..jo bättre de än en timme försent..
sen när jag kom hem så hade jag svårt för att somna, de gick liksom inte.. de va tankar som svingades runt i huvudet på mig..
så de va skönt att prata av sig dom idag med My lady :-)

Idag har jag minsann hunnit med en sväng till Lund med. sonen har fått nya skenor till sina händer, han ska ha dom när han sover.. hoppas de funkar..så Nillan är en trött nillan idag/natt..kände ändå att jag måste blogga..
så nu är de gjort..



ha de bra där ute
va rädda om varandra

pössa

Kommentarer
Postat av: Hannah

Bloggera mera!

2006-12-15 @ 01:25:30
URL: http://svartkajal.blogg.se
Postat av: Malin

Jag hoppas att du fått en fin advent med så fin man nu kan ha.. Men jag kommer komma in till dig i fortsättningen med även om mi blogg är vilande..

Ha en bra kväll nu och sovgott!!!

Kramisar i mängder

2006-12-17 @ 19:55:42
URL: http://http://blogg.aftonbladet.se/5966

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0