vänner i nöd o lust

128082-53


Utan mina underbara vänner vet jag inte var eller hur de hade varit idag. De är så skönt att prata av sig lite, dom föstår jag behöver inte förklara en massa dom vet precis.. jag älskar dom och är stolt över att ha så fina vänner..

Idag har de inte hänt så himla mycket i helvetet... Har brottats med tvätten, för den har en underlig förmåga att föröka sig. Men nu är den snart omhändertagen, för denna gång *suck* sen vet jag inte vad jag förväntar mig av lördagen...softa i soffan kanske. Ja vi får se vad som händer. Jag kanske rent utav somnar. de hade ju inte varit fel.. sova hade jag kunnat göra hur mycket som tror jag. Men jag e knäpp där, när sonen är hos sin pappa o jag kan sova då går de inte men när han e hemma då skulle jag kunna sova runt..
jag vet jag e inte normal..
men de kan jag leva med..

pössa

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack vänner det värmer...

Jag tänker på dig med...

Kramisar Malin

2006-12-02 @ 20:29:28
URL: http://http://blogg.aftonbladet.se/5966

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0