lev livet

128082-31

Tror du att jag sitter här ensam o förgråten...
du lovar allting jag begör om du blir förlåten...skyll dig själv
Du som hade chansen skyll dig själv
Nu viftar jag på svansen
kroppen ropar

LEV LIVET VARJE MINUT, LEV LIVET TILLS DE TAR SLUT
JAG SKA SAMLA STUNDER  NYA UNDER ÄLSKA OCH ANDAS ALLA SEKUNDER
LEV LIVET NÄTTER OCH DAG
LEV LIVET, LIVET JAG HAR LÅT DE HÄNDA LÅT DE KOMMA JAG VILL JAG VILL JAG VILL

Alla vackra SMS vill jag bara slänga
Dina nummer din adress dom ska jag fötränga...skyll dig själv  lek med dina minnen
skyll dig själv...nu svävar mina sinnen
Kroppen ropar

LEV LIVET VARJE MINUT, LEV LIVET TILLS DE TAR SLUT
JAG SKA SAMLA STUNDER, NYA UNDER ÄLSKA OCH ANDAS ALLA SEKUNDER
LEV LIVET NÄTTER OCH DAG
LEV LIVET,LIVET JAG HAR LÅT DE HÄNDA LÅT DE KOMMA JAG VILL JAG VILL JAG VILL

Jag vill lyfta och landa
jag vill leka med andra
o kittlar i mig och de viskar imig
och de ropar i mig

LEV LIVET!!!!!!!



JA detta är en av Nillans partylåtar.... klart att man ska leva livet innan de e försent, i den mån man kan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0