Städdag

vinter

Torsdag...oj vad de har städas här idag..*jisses* har tagit bort de VHS filmer som inte tittas på längre så nu fick DVDerna plast i skåpet.. De blev mycket bättre.. o tidningar har jag slängt,, vad man kan samla på sig, helt sanslöst...Nu är de gjort så nu återstår bara resten... *typ mycket*
I går va de dans, har ju börjat att bugga o de e kul minann... de e inte så lätt som de ser ut men man ska väl lära sig hoppas jag..Ute är de kallt i inte ett dugg mysigt. Jag tillhör dom som ÄLSKAR sommaren o hatar detta "kräkmedlet" som kallas snö...Vinterdäck på bilarna måste på..*usch* ja de e inte mycket kul nu. och för att inte tala om allt som ska fixas till jul *suck* men de blir ju jul i alla fall så jag ska försöka
att inte stimma upp mig..men jag lovar inget... Nu ska jag ta o tömma diskmaskinen o sen ska jag ta en behövlig dusch o bara titta på något dåligt tv-program..typ...

pössa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0