Tidig morgon

128082-23



Detta börjar bli helt sanslöt nu,,, De går bara inte att sova längre.. VAD SKA JAG GÖRA? Jag håller på att bli tokig...Hade sånna planer inför dagen i gårkväll om att gå ut o gå och att EV baka.. jag kan säga att som de känns nu så ör jag glad om jag bara orkar genomlida dagen... o klockan när inte fem på morgonen än.. Vilket underbart liv va????
Min underbara vän hade varit nere på kykogården i går o satt två ljus för två små änglar.. De blev så känslosalmt i mitt hjärtat att jag började gråta... Hon är så god denna människa.. Vi miste våra barn samma dag, på samma sjukhus...dom ligger i minneslundenhär vi bor, och den trösten har för mig varit stor, Dom e inte själva utan att dom har varandra där uppe.. dom har säkert hur kul som helst där o busar på som bara den...Så när jag inte kom till skott att åka ner o tända ett ljus så hade hon gjort de..*love you gummis*

Vänner betyder så väldigt mycket för mig. Dom jag har vill jag ha kvar till varje pris, jag gör allt för dom..


Innan i natt så satt jag och funderade på detta med åldern.. Att man städigt ska förvanta sig att vara på ena eller andra viset vid en viss ålder. Jag vet att jag trottsat mycket av många tyckatnde.. tex.. jag percade mig, på två ställen inom loppet av tre veckor... jag ska gadda mig.. jag gillar partylivet fast jag e fyra barns mamma..Jag gör de som känns rätt för mig, sen om de inte är bra eller vav jag nu ska kalla de... ja de blir ju mitt beskymmer de med..Just nu trivs jag med mina percingar o till våren bär de av till Sweden Rock.. Va där i våras o gode tid vad kul vi hade, lever på de än dag..
ja sån är jag

CARPE DIEM
Pössa

Kommentarer
Postat av: Åsa

Tittar bara in som hastigast.....är helt färdig!
och du med läser jag!
Det är skit att inte kunna sova!!!!
I know.......ha det bäst vännen.
Och duuuu,go for han med graniten!!

2006-11-05 @ 08:23:47
URL: http://solsickan.blogg.se
Postat av: Malin

Tack för din fina kommentar på min sida, det värmer... Nä jag håller med dom som inte har sörjt kan inte sätta sig in i det.. Vilket kan bli väldigt jobbigt ibland för man känner sig så ensam.

Hoppas att du får en bra dag nu.Och att du tills slut somnade.
Kramar malin

2006-11-05 @ 10:58:02
URL: http://blogg.aftonbladet.se/5966

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0