julgranen 2007

julgranen 2007


Då va de Julafton då-.. Jag forade med mina barn i går så idag är dom inte hemma *suck* Måste ju erkänna att de
inte är spec kul dessa aftnar när Kidzen inte är hemma, men de e ju livet.. Julen i år är speciell på många sätt.. När de bara va någon minut till kalle skulle börja så kom de en panikkänsla i kroppen. FAN JAG HAR INTE PRATAT MED KURRE!!! o NÄ han kan jag inte ringa helller.. Undrar om han,mamma och pappa sitter där uppe i änglalandet i firar jul idag då. Vet att min bror många gånger sa att han saknade mamma och pappa och nu ör ju min förhoppning att dom sitter där uppe o har de mysigt. Här nere är de ett stort tomrum efter honom.. ja efter mamma o pappa med..
Denna julen har varit en svart jul.. har svarta kulor i granen, svarta gardiner med julmotiv i köket o idag på självaste julafton har jag svart klänning.. Behöver jag säga att de e många som fattas i mitt liv helger som dessa..


Nu sitter man här då, och som oftas blir man nostalgsk på julen.. tänker på alla minnen man  har, både bra o dåliga.. Tårana rinner.. de e tuffa tider nu... Hoppas få lite gosmys sen.. Lite närhet som lidrar den smärta jag känner. lite kramar som värmer mig när jag fryser o lite pussar som får mig att känna mig spec. De  e ju jul så önska o hoppas är väl rätt dag att göra de på... kanske min önskan går i uppfyllelse...
"All I Whan´t for x-Mas is you"


Life is too short

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0