Slutet på 2007

128082-71



Ja nu kan man väl kalla de slutet va året. Inte många dagar kvar av 2007.. Tyckte inte att de va länge sedan jag satt här o skrev att de va slut på 2006 och vips så är ett till år till ända, Vad ska man säga om 2007.. Året jag inte kommer att glömma. Året då min älskade bror lämnade mig och detta svarta hål öppnade sig o denna eviga gråa massa bara välde ut över mitt liv.. och förändrade de så totalt.. Inget är sig likt.. Du fattas mig broren så grymt mycket..De va i Mars som detta helvete började... snart ett år sedan.. ett helt år utan dig,kurre.. Men först ska jag genomlida en nyår utan dig.. julen har kommit och gått och de va en plåga den. Men just nu känns de som nyåret kommer att bli tufft,, Kommer ihåg nyåret 2005-2006 de firade vi tillsammans. Du tog bussen hit. Fredrik o Jack va oxå här och vi hade en trevlig kväll.. Inte kunde jag i min vildaste fantasi tro att de skulle komma att bli får sista nyår tillsammans.. En till fick du uppleva men sen resten kommer du att fira där i änglalandet med mamma o pappa hoppas jag.Här är de tomt tyst o ensamt..

Vädret kan man inte påstå är så mycket vinter, går va de 10 plus grader, man undrar vad de e som händer med klimatet vårt.. ska de inte bli någon vinter eller den ska komma när man vill ha den som minst vill ha den?
Just nu skulle jag vlja ha en resa att se framemot.. Något varm ställe o bara softa ner på o mysa.. Ladda dessa evigt slutladdade batterierna, få tillbaka kraften o viljan... orken och modet...



förväntningar inför 2008...
jag vet inte om jag vågar mig på några förväntningar då de söllan blir som nillan tänkt. De är som om jag säger mina förväntningar högt så blir de tvärtom i stället..jag kanske ska behålla de inom mig i stället o bara njuta av tanken att de blir som jag tänk om de nu blir de.. ;-) *ler lite finurligt*
Gosmys, du o jag ska ha ett bra år. du har hjälpt mig så mycket genom att bara finnas så jag kommer inte kunna släppa dig.. du betyder väldigt mycket för mig och jag vet att du vet de,, manjag kan inte nog berätta för dig hur jag känner,,,,



LIFE IS TOO SHORT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0