ARG

jag är så arg så jag skulle kunna fly ut i skogen o inte komma tillbax förrän till våren. Hatar när andra människor ska lägga sig i mitt liv. Dom tror att dom vet men när de kommer till kritan vet dom NADA..vissa människor är så hemmablinda och saknar förståelse för hur andra människor kan ha de. sen är de så lätt att skylla på att dom tycker att man ska ta tag i sitt liv.. men vad fan är de jag gör.. dagligen.. inte sjutton låter jag någon annan styra mitt liv, jag sköter mitt så gott man nu kan.. jag är arg på mig själv med.. att jag är så naiv att tro att de kan bli bättre. att jag e så dum att jag litar och tror att människor kan ändras.. den bittra sanningen är att de inte är så, att personer med stora problem med sig själv inte kan ändras dom kan hålla masken ett tag sedan faller de som berlinmuren. och mycket sällan tar de ansvar själv. De e alltid någon annans fel..att vara sk vuxen o inte kunna ta ansvar över sig själv och sitt handlade är ynkligt...
Är så uppretad att de kommer ta tid innan jag kommit till ro och kan sova och de e oxå något jag blir arg på.. att andra människor ska hålla mig vaken med deras beetende..

och ovan på detta den sk melodifestivalen som va en total katastroff. Hur många dåliga låtar kan man lyckas samla på samma gång? De e ett fenomen?.. Jimymy jansson va ok de va en typsik jansson låt.. t
The Ark va väl bra, men fanns de inga pengar till palingdromet OLA SALO s kläder?? Tänk er vika rubrier de blivit om de varit en kvinna som hade den utstyrselen på sig *ojoj* För att inte tala om Regina Lunds diskhandskar som hon antagligen glömt ta av sig i all hast...O lilla askungen med gitarr  o allt,, visst hade hon sångröst, men tror svenska folket att en ny Nicol *ein bitchen frieden* wannaby slå 2007?? Med tanke på fjol årets vinnare hårdrockarna Lordi så få vi nog vaska fram något bätter om vi inte ska tvingas att kvala in till nästa år igen..
Man kan ju oxå undra vad som hänt med musiken i sverige.. är detta de bästa eller Melodifestivalen har blivit ett jippo för de som inte kan slå igenom på ett annat vis utan behöver 3 minuter i repljuset för att sedan bli inbjudna till höstens upplaga av "så ska de låta" eller "sing a long?" för att efter de bli bortglömda och dyka upp om 10 år i någon pinsamm "vi rotar i arkivet" inslag??Nä jag bara undrar " va fan bli de??"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0