hjärta

hjärta
Ja då va de torsdag. De e inte kolt vad tiden går fort ibland.. Februari månad, året kortaste månad men den känns som den längsta. den o Mars månad tycker jag e jobbiga de e liksom inget. Sen kommer den undarbara våren, hoppas jag i alla fall.
I går va de dansdag, jisses vad Nillan va trött i kroppen i mores, dansade från kolckan 1745 till kl 23.. men kul va de. O nej de va inte partydans utan de va en kurs, jag går fortsättningsbugg men fick "hjälpa" till att dansa med nybörjaran, konsitg för jag är ju nybörjare tycker jag, har bara dansat en termin innan, men de gick, jag lyckades att hålla mig på fötterna och jag fällde ingen så summan blev nog att de va bra...:-)
just nu i skrivande stund sitter sonen o vill gå ut och jag försöker komma på anledningar att INTE göra de. Men de ser ut som de e han som vinner idag, de regnar ju ite o solen tittar minsann fram, så de blir väl att ge sig ut..
vad har mera hänt i detta liv då? ja de e inte mycket..eller? *funderar
pöss på er o ta de lugnt

kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0