Lördagkväll

Då va de lördag igen då, de e inte klokt vad tiden går snabbt nu förtiden. Tycker att de inte va länge sedan som de va lördag o nu är vi här igen. I deg har jag inte gjort så mycket merän de vanliga plockat o diskat tvättat och lagat mat. I dag blev de Tacos gott men mycket att fixa till med. idag tog jag mig friheten att fixa maten  tidigare än jag brukar för jag oxå skulle kunna hålla lite kväll och få en möjlighet att kolla på melodofestivalen. Har redan lyssnat på låtarna och de va inte någon som fastande så men jag tror att Jimmy Jansson vinner.
sen fattar jag inte varför jag har så ont i magen.. har så ont att de nästan svartade för ögonen, jag fick lägga en stund innan. Nu känns de lite bätter men inte bra så jag e glad som fan att jag fixade maten innan. Alla barnen e hemma i kväll i morgon ska dom till sin pappa o döpa sin lillasyster. jag funderar på att åka o se om jag hittar en skidoverall tll Lucas. Hans jacka börjar bli sleten. De e helt otrlogt vad kläder sliter när man sitter i stol. de flesta av hans tröjor är helt noppiga på armarna efter hjulen på stolen. Så de kontot är högt. Jag va i stan i går o hittade kläder till honom. sen beställde jag på HM till han oxå, så nu ska han väl ha lite att ta på sig i sommar med.


ja vad mer kan jag förtälja om livet jag lever. *funderar*
sonen sitter vid den andra datan o spelar något skidspel. han är helt inne i de så de ser ut som den datan snart åker  golvet,
de e oxå ett konstigt fenomen, innan så bråkade alla om den "statonära" datan.. nu finns de två bärbara i denna famlijen o gissa vad dom bråkar om........

nu ska jag hålla kväll

pössa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0