Ny vecka

ny vecka ligger framför.. och som vanligt är kalender full..I morgon ska jag vara i k-stad med mellantjejen.. tidigt på morgonen med. *sucka*
Helgen som varit har jag hunnit med att vara på Granada. ett ställe som måste uplevas för att förstås.. de är inte något annat ställe likt de e jag nästan säker på..

vad har Nillan funderat på då? Ja ni som känner mig vet ju att de e sällan Nillan inte funderar,  de är liksom ett medfött fenomen att ha något att grubbla över kan iknte hjälpa de.. och då kan ni då undra vad nillan funderat på.. ja just de.. varför grubblar man så mycket?
Vad är de som driver en till att tilllåta son hjärna att gå på högvarv, på frågor som man vet inom sig att de inte finns något svar. Ändå tillbringar man hur mycket tid som  att bara fundrar på något som man de ändå inte finns någon lösning på..de leder ju inte till något, man hamnar på ruta ett ändå.
Vist ska man tänka efter ibland med de kan ju bli för mycket med. eller? Kan man fundera för mycket? Jag tror att man kan de..


sedan kom en sak till uppploppande i min hjärna.. vet inte in man ska "sticka ut hakan" redan men jag kna inte låta bli att fundera på om vi svenskar blirit så "torra"att vi behöver sexråd från ett tvprogram. Syftar på de kommade programet som så fyndigt ska heta "lustgården". inte för att jag vet hur de är upplagt har bara sett reklamen för de men kan inte låta bli att fundera på om de vekligen är så illa at vi måste ha vägledning i detta ämne..ja jag får väl se om jag ger de en chans ellr jag har dömt ut de redan..

Nillan funderar, tänker o analyserar på tok för mycket jag vet,, men Thats me..

pössa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0