Rättvisa??

Man kan ju inte lta bli att fundera på om eller hur livet är rättvist eller inte. Tyvärr kommer jag fram till att de inte finns någon rättvisa alls. Inte på något sätt alls.
Detta ord och "om" och "varför" är nog de ord som skapat flest vakna nätter. Dom har knäckt många mäniskor och de kommer att fortsätta. De är inte så enklat att bara accpetera vissa saker.
För hur lätt är de att acceptera något som man inte vill, någon som man inte själv styr över de är inte så lätt att bara "svälja " undan o gå vidare. Nopz så fungerar inte jag i alla fall.
jag har tillbringat många nättern vakna i tankar om och varför och på hur vida rättvisa ska kunna skapas i denna värld vi lever i?
livet är inte rättvist så enklet är de!!!!


Ja de va fredag och jag har varit is tan idag, hade tänkt att shoppa byxor. kom hem med en kjol, ja ni ser de blir sällan som nillan tänkt.
de blev lite mera smått och gott med som ett linne en tröja ett percingsmycke och lite annat smått och gott.

Så nu sitter man här.. har tittat lite på let´s dance...gode tid vad dom snubblar där, till och med kamramannen svimmade...
japp så kan de vara

nu ska jag se om jag kan varva ner lite för att sedan sova gott i natt... tror inte de men man kan ju alltid hoppas..

sonen e hos sin pappa, och två av mina döttrar är här, den tredje är hos en kompis..

ha de gott alla

pössa


Kommentarer
Postat av: Linda (www.blackcat.blogg.se)

hejsan vännen! det var ett tag sedan man sågs ju. har läst några av dina bloggar och den sista stämmer väl in på mig. det finns ingen rättvisa i denna värld. hoppas att du är min vän. kramizar/Linda

2007-02-03 @ 00:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0