vad ska man säga

Ja vad ska man säga om dagen då? Jobbat har jag gjort, sen plockat här hemma o hart lite gostid med sonen. Just nu känns livet som man lever samma dagar om och om igen.. de e samma saker som görs varje dag, samma tvätt, samma disk,, samma samma samma..
och som grädde på allt har dom hotat med SNÖ!! Gud va äckligt!! de e  inte nu vi ville ha de de är för typ två månader sedan eller något liknade.. jag vill ha varmt sol och inga minusgrader alls..

I morgon är de dans på schemat, Undrar hur många gånger jag har kvar?? Ja nu ser Nillan är inte klok, är så van att de e dans om onsdagarna att jag kommer att glömma förnya mitt "kort" Nä de e väl ingen risk, de finns alltid en vänlig som påminner en om de.
Den ständiga frågan varje månad " varför är de så mycket månad kvar i slutet av pengarna?"


vad mera kan man svamla om en dag som denna?? Nä de står stilla i huvudet i kväll...
illa de.. eller..

Ska väl titta på tv.. eller vad de nu blir. snart är de livräddarna de programet gillar jag annars finns de inte så mycket att glo på, ändå sitter man här varje kväll, suckar o undrar vad är de på tv.. och man kommer fram till att de e inget att titta på, ändå sitter man där o tittar. Till vilken nytta?

nä ska väl ta en dusch... o sen nannan en stund... ska jöbbe i möra med jue..

natt natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0