Veckan har börjat

Ja då är de en ny vecka framför.. dagen idag har jag tillbringat med att städa o så har jag varit med sonen hos tandläkaren. Efter de tog vi en tripp och köpte honom en ny jacka, de va behövligt. Men jisses vad dåligt med jackor de fanns, vårkläderna är redan framplockade. O visst jag tillhör dom som görna ser att de e vår snart. Men saningen är ju den att de är inte de. Snö har de kommit idag *äckligt* vad nu de ska vara bra för? De kanman undrar jue. Tyvärr finns de väl inte svar på de utan de är bara att gilla läget typ.

Annars händer de inte mycker i denna lilla håla här. detta börjar likna "byn som alltid sover" för satan vad dött de är här.

Gnäller gör jag bra va??

pössa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0