sömnlöst...igen

Denna dagen har minsann bara sprngit iväg..tycker inte jag fått gjort de jag skulle...men jag vet inte vad de är jag glömt,,eller inte gjort.. *konstigt*
sitter och går igenon mina låtar.. f-n vad vissa väcker minnen.. Minnen man hade stoppat undan men som av en liten musiksnutt kommer tillbaka..Minnen man vill glömma, minnen man vill ha kvar. Tid som man inte vill ha tillbax, tid man vill ha tillbax. Låtar för olika sinnenstämningar. Ja nog kan man säga att musik har stor betydelse i mitt liv. De kan vara allt från den spec låten till bara lugn avkopplande musik som e som balsam för själen...Musik från tonåren som man då tycket va så bra men som nu bara låter töntig..
ja de e mycket som e konstigt..

Man tillbringar sin sömnlösa tid med att sitta o svamla av sig till en fyrkantig burk som IOFS är ganska smart..
ja käre världen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0