Ovännen e tillbax

min värsta ovän är tillbax, denna gången tycks den vara extra jobbig och den tar verkligen på min energi, Jag orkar inte med de längre. Den har tagit totalt komando över mitt liv.Jag kan inte lanera mitt liv, för jag vet aldig när den kommer och slår ut mig. Jag verkligen hatar detta. de värsta är att jag, personligen inte kan ta bort de. de går inte. jag har provat allt men de funkar inte. den hära lilla f-a lever sitt eget liv och jag ger mig sjutton på att målet är att knäcka mig totalt... de e så jobbigt men de ända att göra är att mota bort den, eller döva den i alla fall men två citodon.. denna dj-a mage... springer på toa typ hela tiden,, orken är borta, de gör bara ONT ONT ONT!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0