ballong för en dag???

128082-105


Tänk om man va en ballong.. bara flyga iväg.. bara låta vinden ta mig vart som.. bara bort från this Hell.. bara få sväva på denna ljusblåa himel. Nära solen,,,


en tisdag i nillans liv så här långt, har redan tagit min promenad.. har varit o solat *göttans* o nu sitter jag här en stund för att snart gå på IUP med sonen...sen är de eftermiddag o sen stundar kvällen med allt vad de nu innebär.ibland tycker ja att de e för himla trist att leva detta inrutade liv, varje dag samma sak varje dag, men jag vet inte om jag skulle trivas med att va sådära impulsiv alltid,, va de e lördagsnatt då jag inte hade rp i kroppen o kunde sova o va hungrig då bar de iväg till storstaden kristianstad för att käka lite MCD mat, inte de nyttigaste kl 0145 på natten men,,,

idag är de härligt väder ute så jag ska promenara till skolan...
åter kommmer senare .. om jag inte träffar någon ande o min önskan om att vara en ballong slår in ;-)

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Lät faktiskt som en härlig önskan att bara få sväva iväg...
Önskar dig en bra dag!
Kram Gunilla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0