Idag ondag....


128082-102

idag onsdag.. Nillan har städat o fixat här.. I går hade jag den stora äran att tvätta och även om nu inte jag gillar källartvättstugor kan jag säga att min nacke ogillar de ännu mera. För fy vad ont jag har haft idag...de e inte kul alls, känner mig gnällig men vad ska jag göra då? NADA de e bara att gilla läget o le..eller..
Idag är de dans på schemat oxå får se om jag pallar de... jag pallar kanske men inte min kropp, har lite o fixa med, sonen fyller ju 7 år i morgon å de ska man ju ha lite sakaer till. ska med flcikorna nu i efetrmiddag och handla födelsedagspaket till honom. hoppas jag hittar de vi tänkt oss, en av skerna vet jag att jag inte kommer att hitta för den finns på iIKEA o dit har jag ingen tid att köra så jag tänkte att vi tar de ihelgen så får han själv med följa med o se om de verkligen är de han vill ha..

ja de e min dag



igår va de 16 år sin min mamma lämnade mig.. min lilla mamma som inte fick blir merän 42 år. Min vackra söta bästa mamma.. sakanden är så stor tomheten ofantlig o tårarna ändlösa...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0