Mitt hjärta högg till........

128082-106

idag va jag nere på byn, körde förbi skolan. Sonen e på fritid idag ju. O tittade mot skolgården, barnen sprang hit i dit en del klätrade i träd och en del spelade basket eller fotboll. Min son satt i sin elrullis o tittade på dom andra. Mitt hjärta högg till och tårarna kom.. Fan vad synd de e om han. Jag vet inte om de bara är jag som känner de. I går när sonen hade sitt kalas så gick de jätte bra. Efteråt så skulle han gå ut en stund med sin syster o då gick strömmen, vilket då betyder att han inte kommer ner efter som vi bor på tredje våningen. Då sa han att han hatad sin rullis och att han ville gå som andra. De gjorde oxå ont..
tårarna rinner ofta på mig om kvällen när jag ligger i tittar på honom.. han e så söt... sedan smyger jag runt och ser hur de andra barnen sover. stoppar om dom fast dom e så gamla..
mina barn är mitt allt o jag e stolt över att vara mamma. Visst finns de dagar då man vara vill gå men de tillhör oxå mamma rollen...

LIFE IS TOO SHORT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0