Några tankar en Vanlig måndag


Då va dagens telefonsamtal gjorda. Känns minsann ganska gött. Och nu när man sitter här med facit i hand och är lite smått förundrar över att de gick så smärtfritt så känns de som jag laddat upp helt nödigt. men jag kan ju ge mig sjutton på att om jag in inte "laddat" upp hade de behövt och samtalen blivit fel. Till och med samtalet till FK gick bra. Lustigt va??
ja nu är de bara att njuta av de hela och känns sig lite nöjd i alla fall..
ska ta den sist tvätten för i dag och en vända till apoteket sen är de stopp för idag men ska ite ta ut sig för man haft lite medgångar ju ;-)

Så den som nu känns trist är vädret varför kan de inte vara mera sol för??? Vill inte se saningen i att sommaren är över NIX



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0