star of life



Denna bilden sitter på ambulansen, Star of life.. jag tycker att den talar lite för sig själv..Eller?
Nu är helgen över, söndagskväll och de stundar lite film, ingen ny film utan en som vi hittade här. Men de kan bli trevligt de med.
I morgon är de sista dagen på detta sommarlovet. På tisdag börjar skolan igen.. Tackar för detta. Jag vet att de har varit skönt med sommarlov men nu den sista veckan har de bara varit tjafs, töserna imellan.Tror att dom e super trötta på varandra och lite längtar tillbax till rutiner och struktur.
Och struktur ska de bli här hemme denna hösten minsann..

Ska börja med att rensa här hemma, en massa som bara ska väck som inte används, Sen ska sonen få ett rum men på grund av vissa omständigheter som kan han inte sova själv på natten så en bäddsoffa måste inköpas och ställas på hans rum så dubbelsängen för pausa lite nu ;-)
Men ha nu i tankarna jag har inte sagt när detta projetet är till ända.. de kan ta tid i mitt liv och de kan komma bli andra planer. Sån e jag..

ja de e lite vad som händer i stjarnas liv ;-)

Nu ska jag se   om jag kan få fram lite bilder från helgen o sen va de filmtejm ju och sen är de nannetime tidigt i kväll



bye
LIFE IS TOO SHORT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0