Star_dust



När man sitter här på kvällen och summerar dagen så kom tankarna upp på vad som kommer att hända efter detta.
Tänker så här, vi vet ju alla att vi blir aska, kanske inte alla men de flesta. De heter ju så fint " Av jord är du kommen, jod ska du oxå bliva"
De e inte någon bra tröst i den mörka sorgen, eller de e bara jag som tycker att de låter så dyster.
Jag undrar med vad jag kommer att bli ihåg kommen för.. The Bitch from Hell eller..
den evigt suckande kvinnan som gnällde..
Jag jobbar inom vården och har ibland kommit  ikontakt med döden där. jag menar att de tyvärr är så att man inte kan rädda alla utan en och annan dör.
Jag vet att de ibland kan vara så att jag inte alltid minns dom vid namn utan hon med hjärtat eller han med andningsproblem.
Kommer jag bli i håg kommen som "Hon med den trasiga stjälen"
Eller hon som kallade sig stjarna, en dammig stjarna som aldrig kom till att glimma

Ja jag vet att de finns inga svar här de e bara att vänta o se eller höra vad som sägs..
Nog om de svarta

Sommaren är nog så gott som över eller de e någon som envisas med att tro att de kommer mera värme. jag vet inte om jag tror på de för idag har de blåst nästan höstlika kastvindar. Trist men den bittra sanningen..

Snart är de helg igen,
tiden löper världens snabbatse maraton för innan man hinner säga Måndag har de ändras till Fredag o innan man hinner säga trevlig helg är de måndag igen.
Denna sommaren slog rekord i snabbhet..


inte mycket man kan göra åt de,,
Nu är de bara att invänta hösten med alla stidigheter och gällande sonen har dom redan börjat
Förra veckan skulle han h sn avlastning. O av en händelse så ringde områdeschefen, i ett annat ärende än att kolla om sones avlastning. Jag sa i slutet av detta samtal att i morgon kommer då NN Nej sa hon de tror jag inte Men sa jag de har ju varit bestämt sedan i Maj. De har jag missat sa hon Men sa jag, jag har ju planerat att inte ha sonen i morgon Jag kan inte göra något sa hon surt o la luren i örat.
Gissa om denna kvinna här blev arg
JAPP
så jag ringde en annan chef och bad att få göra en aviklese på detta.
sagt ch gjort
Efter som jag då fått vetskap om att sonen inte hade någon avlastning fick jag ju pyssla i hop detta
På kvällen får jag ett sms från surhönan som då skriver att de kommer någon som heter.... och ska vara med L i morgon
Gissa om ag fick hicka. Eler serigöst så tycke hon att en som ALDRIG har träffat L innan ska vara hos honom och natta honom. Denne viste inte ens var vi bodde.
jag mejlade o skev att de finns väl ingen logik i att en främmande person kommer hem till en o sitter där på en kväll
jag fick svar ett de va ialla fall en lösning
*panik*
nu slutade i alla fall att sonen fick hoppa avlastningen och den som skulle gkomma få komma o vara brevis lite först.
men de krävdes ett möte för att detta skulle fattas..
a dessa möten gö mig totat gråhårig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0