Andra Advent..Brr








idag eller kväll är de ju snarast tycker jag att de e kallt, Sitter här inlindad i ett täcke, min tanke va att duscha men min kropp säger tvärt NEJ de e kallt..men jag MÅSTE.
I morgon är de ny dag och ny vecka, Har inte slagit upp kalender o sett vad som står på veckomenyn så de blir en överraskning de...

Har minsann tagit in grannen.. jag vet de e kanske lite tidigt men ska man ha tye med de kan man lika bra ta in de i sån tid att man kan njuta av de,, O mysigt blir de,,,





sonens trollhassel






stjärnan i stora rummet



Nej nu blir de dusch o sen softa o sova...

bye b ye




Kommentarer
Postat av: Lolla

Vad fint Lucas trollhassel var! :D

2008-12-08 @ 08:26:08
Postat av: Nillan

tack ;-)

2008-12-08 @ 10:07:14
URL: http://aftonstjarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0