pepparkaka stjärna



idag har de minsann bakat i helvetet..Efter att bara ha sovit några timmar och efter en trist morgon så blev dagen ändå så där ok..
Måste försöka för barnens skull men de e inte lätt att se glad ut när hjärtat är totalt krossat o tårarna rinner så fort man e ensam.
Hur ska jag orka igenom dessa helger??
Jag får hoppas att någon där uppe ser mig o skickar lite styrka till mig undet helgerna.
Jag tycker om vissa delar av julen, de som är jobbit är att tomheten efter dom som inte längre finns med blir tydligare. Man ska svara på frågan "var ska ni vara i jul" o svaret svider för jag vill säga att jag ska hem.. men mamma o pappa är inte där ju, dom bor i himlen o hur enklet är de att ta sig dit på besök??
Min storebror är inte heller kvar här helle roch denna tomheten blir så hårdare..
i
ja de ska väl gå detta året med, de har ju gått ett par år innan..



julbaket fixade vi idag.. pepparkakor,pepperkakstryffel o kola.
så nu är de städ av köket som gäller,,


bye for now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0