sista söndagen 2008

skit himel och fanskap vad detta året bara sprang då.. tycker inte de va länge sedna jag satt och skev att nu är snart 2008 här o vips så bara försvann de..
jag tänker inte som många göra upp en lista över de året som gått.. de pallar jag inte, jag har med mig dom minne jag vill de gamla trista ska jag dumpa kl 0000 den 31/12
ja de kan jag ju hoppas att jag klarar...
något nyårlöfte då.. Ja maby de...ska klura lite på de.. brukar inte ha en massa löften de e så trist att bryta dom..

i morgon the last monday of 2008 blir de en tripp till K-town, den 7 januari 2009 åker jag o sonen till lund ju och de finns en del att inhandla innan de.. typ.. pyjamas till sonen o lite så smått och gott.. kanske man skulle se om man hittade en klänning till nyår..
eller inte får sa vad jag orkar..

de hoppas jag att 2009 ger mig mer av ORK de hade ju suttit som en blöt snöboll i en hovikavante ;-)
Nu ska jag sova som jag sa de blir en dag i staden i morgon o sen blir de sjukgymnsaten.. vad nu hon kan göra de sa bli spännande att de..

gör snällt som jag blir tillsagd o hoppas att ALLT blit bättre då--

bye for now

puss you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0