vad ska man säga..

pratade nyss med en god vän dom idag besökt "sin" läkare. och jag kan säga att hade jag inte känt denna person så pass väl så hade jag trott att de va ett stort skämt.,.
Att man kan få bete sig så.. *ryser*
jag hoppas att de löser sig för henne, De e inte meningen att man ska försvara sitt mående...*fy*


Dagen annars så har jag varit i stan med sonen som justerade sin elrullis, Men eftersom taxi eller sjuresa kan ta sin lilla tid så vi tog buss hem i stället. Så de blev en ganska lång promenad till resecentrum..


Nu är de kväll och både jag o min kropp är trötta o sletna och skriker efter sömn...

thats for now


bye bye

Kommentarer
Postat av: Hemliga jag.

Din mobil är dum. Dumma dumma den!

2008-12-09 @ 08:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0