Sportlov

Ja idag har då sportlovet börjat för oss här i nere. Måndagen bestid av besök hos hjälpmedel, för att justera sonen rullstolar och sen till sjukgymnast o arbetsterateup för mätning av sonens rörlighet i benen och efter de tog vi middag ute för att kl 14 vara på OTAB för att pröva ut skor till sonen och hämta ståskalet. Hem och sen va de cyliderbyte i låset här hemma. Nu i kväll om bästa vännen med sin hund. Jag ska passa honom medans dom e på semetser, O ni kan ju bara gissa att sonen tycker detta e kul. Ja de tycker jag med för jisses vilket sällskap dessa djur e. Har två katter men katter i all ära men dom e ju sig själva, dom lever sitt eget liv..

Så veckan blir att vara mamma o  se efter doggin...kul..
på fredag ska sonen RTG höften på onsdag är de dans o ev på torsdag en tur till Ystad. Lite får man ju hitta på när de e lediga dagar


Helgen som varit har varit annerlunda...
Kollade melodifestivalen i Lördag och ja vad ska man säga de känns som man saknar ord. Att carola inte gick vidare va lite oväntat. Inte för att hon till hör min favis men låten är ganska bra. Sanna hon äger, hon sjunder så man får pytteskin..'*håller lite på den låten* Ollallaola va ju söt som socker men de räckte inte :-(  o jag tackar Gudarna för att Nickol inte gick någonstan annat än av scenen. Andra generationens Kebabpizza va ju en kul låt men ingen som vi vill att sverige ska stå för väl? Sen gillade jag ju lilla vetskrämda Alexsander, o hans lilla svala..Men helt klart lördagens vinnare är ju Björn, denna underbara människa.. skit vad jag skrattade.. Helt underbart..

Nu ska Nillan nanna så hon orkar med sina sysslor under morgondagen

bye

LIFE IS TOO SHORT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0