Visst finns de Mirakel..

128082-95


Jo de hoppas jag ju på.. Att de ska bli så mycket bättre, för att inte må bra är inte något att sträva efter.. Vill vara som andra, gå till jobb, fixa här hemma, längta etter någon... vara någon inte bara sitta här o ströa, göra de som man förpliktas att göra varje dag som att tvätta,plocka..
Fast idag har jag tagit mig i kragen och varit ute o gått.. en bra runda... och de va gött som fan. Känner mig nyttig.. Nu återstår de vardagliga här hemma o sen ska jag vila en stund för jag har sovit jätte dåligt i natt sen kommer barnen hem..
Och sen kan man säga att denna dagen en slut.. I morgon är de dans på schemat och sonen har avlastning...

Åter kommer senare

LIFE IS TOO SHORT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0