En "konsig" känsla

128082-91



Torsag idag, sonen har varit hemma idag för att han skulle på HAB i mäta sin rörlighet i sina händer, armar. Och de va kul, för han har blivit så mycket bättre i sina armar/händer att de kanske inte behövs Botox i dom denna gången *jippi* De känns som att alla tränings grejor o töjningsfix man gör med honom har effekt. Kul..
Nu sitter han här på golvet o grejar med en boll o ett litet rack. De e kul att se hur han utvecklas o hur han läs sig saker hela tiden. Men de e klart att de e tufft. de e klart att tanken på hur de hade varit om han hade kunnat gå o så.. Men nu är de inte så utan bara att gilla läget och hoppas att han fortsätter kämpa som han gjort nu..

Usch jag vet inte vad de är för konstig känsla jag har inom mig idag men de känns som de kommer att hända något, något som INTE är bra.. Hatar när jag känner så här... Usch jag vill bara må bra. vill bara ha de bra.. vill inte sitta här o oroa mig för något som kanske inte ens kommer att hända. Jag vet att jag e spec på att oroa mig.. svårt för att tro att allt kommer bli bra.. de blir liksom lättare att haka fast livlinan innan fallet så kanske den tar emot lite i alla fall.. ja vi får se vad som händer..

Nu ska jag sätta mig vid sonen o vara mamma lite sen är de snart dax för mat..

Life is too short

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0