Utkast: Ett tag ...


Ett tag sedan jag skrev. Anledningen till detta är att jag funderat lite om hur jag ska göra med denna blogg.
Kommit fram till att jag ska skriva här i alla fall..
så nu kommer de en liten uppdatering om vad som hänt här i livet i HELL..
Dagarna springer iväg, men de gör de väl för alla, även för er som inte bor här.

Väntar på bäddmadrassen från IKEA. Var där för ett par helger sedan i enda syftet att få en bäddmadrass med mig hem, men jag fick med mig mycket ANNAT utan den för den va slut och skulla skickas till mig. jag betalade den där men ingen madrass har kommit, Trist..
Men jag hoppas att den kommer snart..
Vad mera kan jag berätta i denna histora om livet i Hell..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0