Vart e sommaren nu då?



Denna bilden togs förra veckan då de va härligt väder. Nu när sommarlovet är här så är solen borta o blåsten biter i en.
Kanske detta är nera normalt väder för denna årstiden och för Sverige men skit vad trist. Jag kan handlöst leva med tropisk värme, inte mig emot alls..
Nu är de fredag o Nillan mår inte så bra. Dekliar i halsen, jag nyser o hela kroppen ömmar. Åker väl på en förkylning,,*suck*
Vad händer i helgen trors? Ja på lördag är de ju fotboll.. måste ju kolla in "ljungan" min lilla favis jue
fotboll är kul..I tisdags satt vi här o skek som galna. men de hjälpe ju, sverige vann..
de kanske inte hade med vårt skrikande så mycket att göra snarare de svenska spelarnas insatt.

vidare vet jag inte vad som händer.

sonen går ju på simskola på vardagförmiddagen mellan 9-10.
jag fattar inte vad som hänt mig, för typ 14 år sedan simmade jag jätte mycket, nu är de nog en gen som skadas för ajg ogilar att bada o spec i badhus. nu måste jag trotsa den skadade genen o bada med sonen, har behöver de o de ger han mycket. Han till o med går i vattnen ju, börjar ligga o flyta o han e nyfiek på att dyka.. de e kul att se, tänk om han kommer igång med simmningen..vilken träning de blir o mamma måste totalt trotts den skadade genen ;-)

nä ta tag i fredags städet lite eller inte??Får se vad orken räcker till


pössa

LIFE IS TOO SHORT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0