trött

128082-58

Då va tordagen slut snart då.. Nillan e trött i dag.. ovanligt va?? Nä de e ju inte de..Fatar inte varför jag e så trött.
Orkar inte fundrar på de heller..
i dag har de varit underbart väder..sonen har haft sin sista rulle på stan. Han har verkligen uppskattat de. idag va vi på en skatebord armp o körde o ja man kan köra rullis på ramp så.. sonen va ett stort leende.. Först tappa vi hjulet en gång en välte han O Tappade hjulet en gång till...men han bara log... sen fikade vi och alla som va med fick ett diplom..
Nu i kväll har man bara tagit de lungt o gjort de dära som man måste.. tvätt och städ *suck*
men nu är de fixat o som sagt jag e trött så jag ska nog sova snart...



De e mycket snurr i nillans huvud, som alltid. har haft en trist diskution med FK o de e inte kul.. men nu ska de l¨åta mig vara ett tag,, gött de.



nä om jag ska ta de sista o sen nanna... i morgon är en annan dah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0