klippt o klart

Denna helgen har vi minsann fixat julklapparna,, jag inte riktigt alla men så gott som.. de känns jätte skönt och jag kan inte minnas något år där jag varit klar så tidigt.. GÖTTANS..
Sonen o minsta dottern har klipp sig med o stora dottern har bestält tid för klipp och färg.
I går när vi shoppade x-mas pressent så köpte jag en scraapbook till sonen o Jisses vad kul han tyckte de va.. Han har gjort en idag. Han ska göra en om lucian och sen om julen. de va ett kul pyssel för en sådan som mig som inte e så pysslig av sig. De va ju bara att klippa o klista allt efter som sonen bestämde  hur de skulle vara..


Kommentarer
Postat av: Lolla

Hoppas allt är bra med er! Hör gärna av dig på mobilen när du har tid.

2008-11-20 @ 07:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0