blandat in hell



Sitter här en stund de e torsdag, minsta dottren o sonen har haft studiedag idag o då tog vi chansen att åka till stan o fixa lite mera byxor till sonen, han hade så dåligt med de.
Han själv köpte denna hatt han har på sig. Han ville så gärna ha den o han hade pengar själv, och när han skulle betala den sägen han,"jag kanske inte haer råd men den jag ska ju köpa nya gardiner till mitt rum" Lilla gubben... de köper jag sa jag till honom och med ett leende betalade han sin hatt och har sedan de haft den på sig..
nu nalkas de helg igen och denna stjärna ska inte göra allt för mycket...
softa stå på schemat och de kan jag lätt hålla med om att jag fixar

ska ordna lite här hemma för den nya soffan kommer på Tordag å tills dess ska sängen vara ner monterad.
sonen ska få lite nya lekbackar och ev matta
han ska även ha en tvbänk o en skärmvägg ska inhandlas..
han ska ha nya gardiner och dom ska de vara lite färg på.. kanske lite limegrönt..

de blir bra när de blir klart.. vem vet jag kanske målar väggar i helgen ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0