blev helt tyst

Blev i gårkväll helt tyst och sn snudd av spockyhet rådde i min kropp..
Läste i en annan blogg om en kvinna som utger sig att vara tvillingmamma och förlorat två barn.. Hon är aktiv i bloggforum och andra forum för tvillingmammor och för dom som minst barn. En del hade hon till och med närmare kontak med via MNS o den del hade tiloch med smskontak.
Hon skickade bilder på sina tvillingar och på sina döda barn.. hon lyssnade på andras öden om hur som mist sina barn och hon gav ett förstående intryck. på hennes blogg fanns bilder på hennes tvillingar.
Hon hade en gång skickat ett sms till en om att hennes ena tvilling låg på sjukhuset och va döende.
Vist låter detta tragist att en människa ska genomgå så mycket o de va många som tyckte detta
MEN detta är en lögn.. Denna kvinna är en BLUFF kanske inte kvinnan men hennes livsöde..
bilderna på tvillingarna hob  hade på sin blogg som enlig henne skulle vara födda i April i år var av den ena döende är i RL snart 2 år och fullt frisk och bor i USA..
Hon har ljugit om allt..

jag blev helt tyst och de va som om att magen på mig vändes ut och in.
jag ville kräka.. tänk vila sjuka mäniskor de finns.. Men att utge sig att vara mamma till någon annans barn är väl att gå långt över gränsen..
och desutom bluffa om att man har minst två barn..
denna kvinna behäber hjälp detta e inte normat?

*ryser*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0