Drottningen av de Gröna Skyltarna


ja fundera på den ni...



Nu är ytterliggare en helg över, pratade med My Lady idag  o sa då " de e snart jul" hon tycke jag e tidig va mig.. men är jag då sa att de e ju bara två löningar kvar höllt honom genast med mig.. de e snart jul
Skit vad tiden går snabbt..

Denna helgen har jag inte gjort många knop har inte orkar tror jag tagit rekord i att sova. Min kropp behövde de..
nu stundar sovandet igen för att under tidig morgon åter igen övergå till de vanliga vardagslivet med son som ska till och i från skolan.. har ett spec besök inbokat denna veckan med

Annars är de inte jätte mycket som händer.
STORSTÄD men de e ju ínget kul att skriva om

Den 16 Fyller Mellan dottern 16 Hipphurra!!
Soffan kommer så i helgen som kommer blir de MÅLA..


Nu duscha o sen sussa


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppar in här, jag också...av lite nyfikenhet efter "Lyrica-turbulensen"....Hehe!



Jag kommer tillbax, vill gärna läsa lite om ditt liv och tankar...

Började, men tiden går för fort i dag, och snart kommer Gubben hem och vill ha mat...



Skönt att läsa en blogg där folk skriver om LIVET, på gott och ont. Och där ärlighet tycks råda över prestation och reklam över sej själv...

Ha en go`kväll...Jenny (-:

Välkommen in till mej om du har lust...jag är oftast ganska snäll, men i dag är jag lite "huggorm"...Haha! Skoja bara...

2008-10-14 @ 16:22:39
URL: http://bergskristallen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0