orken tog slut..

min ork är totalt slut.. hur kan man bara bli så trött och orkerlös. Fattar de inte.. varje andetag känns som ett maratonlopp.. Visserligen har jag inte sprungit maraton men bara tanken gör mig kräkfärdig.
Har tagit mig i kragen att handla idag.. både på EKO och Maxi o ÖB.. ja varför nöja sig med ETT ställe när man kan ta ut sig totalt på tre??
Nu sitter jag här en stund för att snart hämta hem sonen  o sen är de dax för middag.. snacka omatt livet är ett ekorhjul där allt bara går runt runt runt..Är detta livet??
nej om jag skulle ta o sluta gnälla och se lite positivt..
solen skiner o de e ganska ok väder i dag.. ja där tog de positiva slut..

nä nu ska jag se om mina barn vill ha lite mat o de kanske finns en hund här som vill ut på en promenad..
ja vem vet vad livet har ett erbjuda??


<br>

Bye

Kommentarer
Postat av: Astronauten

Åh tack :D

2008-10-20 @ 15:22:21
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0