samtalet

De ringer
-Nillan..
-Hej de e Kurt Bertil..
-*tyst*
-Hallå de är din broder
-Hej..De va länge sedan
-Ja jag vet min Mobail har varit paj
-åhh.. men va glad jag är att höra din röst
-Hur är de, hur är de med barnen?
-jo de e bra.lucas går i fösta klass
- kul,kul
-Så vad har du gjort då?
-ja litta av varje.. jag har fått jobb
-har du, som vad?
-som kock..
-grattis
-man tackar
-Du syrran, kan du inte komma ner, jag har en del som jag vill prata med dig om
-jo de e klart jag kan..jag kan på fredag
-kanon,, då kommer du då?
-ja de ska bli kul
-ja de va ett tag sedan
-ja de va de..
-då ses vi
-ja ha de bra
-mm kram
-kram

Ett fånigt leende hittar mina läppar Min bror min bror

öppnar ögonon de e natt
vänder mig om.. de e natt o jag har drömt
drömmen som va så varm förvandlas till en kall äcklig svart mantel över mig
verkligheten slår mig på kinden
min bror min bror du kommer aldrig att ringa mig



Kommentarer
Postat av: Anonym

den va bra baby

2008-10-23 @ 21:09:49
Postat av: Sickan

Ja du,om ändå drömmarna kunde vara verklighet ibland.



Det är hårt när ens nära inte finns bland oss.

KRAM!

2008-10-27 @ 10:50:56
URL: http://sickans.nu/pentaxk100d

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0