Deppar lördag




oftast brukar jag uppskatta lördagar men inte denna som e idag. Vet inte varför, känner mig låg och totalt omutiverad. Vill ligga i soffan hela dagen men hur kul på en skala är de då?? Gött är de men fan inte mera.
så ikväll sa jag gotta mig med ja ni kan ju gissa vad??
GODIS
Är så trött på denna hålan och dess omnejd jag bor i. Har nu än en gång blivit drabbad av en av dom stora "bladderkärringarna" i denna kommun. Jag lovar denna kvinnan har svart bälte i skvaller. O nog står jag för mina fel men denna kvinna tror att hon lever sitt liv så pefekt, vilket så inte är fallet. Nu har hon i aiia fall hoppat på mig.. de e en trist i historia där hon säger, framför min dötter att "din mamma förtjänar inte att bli kallad mamma, de ska vi plocka bort från henne"
Med dessa ord ekandes i mitt hjärta har jag genomlidit denna vecka. Till sakner hör att när hon, blddern ringde upp mig ville hon inte veta hur eller vad som hänt utan hon drog sin slitsat av de hela.
kan säga att de handlar om tonåringar och hur dom beter sig..
jag vet inte om jag är en unikt dum mamma som vill veta var mina barn är. Är dom i väg på disco vill jag att dom ringer hem vid 23 tiden.gör dom inte de ringer jag o svarar dom inte ja då får jag göra vad jag kan för att få tag på dom, om de så innebär att jag får köra dit..
jag vill inte att mina barn är ute o ränner på byn jag vill veta med vem och vart dom e..
De e inte som jag vill kontrolera dom så utan jag e rädd för vad som kan hända.
Nu har denna bladdertant då lagt sig i mitt liv då,, hon känner mig inte, hon vet vem jag är man hon hade mycket att säga om mig..
IOFS kanske man inte borde bry sig så mycket om vad denna tant säger men mitt hjärta slogs sönder när hon sa att jag inte förtjänade att vara mamma o att jag inte förtjänade att leva. hur nu hon kan veta detta men..
snacka om att ord kan göra ont..



hösten är här och man har minsann fått ta fram höst jackan, de som e mysigt med höst är att få kura i hop sig i soffan och tända lite ljus o mysa lite..

o just på ljusfronten så blev jag irri på de med..
tänkte att jag skulle ha lite mera ljus.. IKEA har ju sådan men som jag sa innan så fanns inte orken riktigt där idag för de men så viste jag att IKEA ha ju sånt "handla hemma" och jag satte mig ner och tänkte ut vad jag skulle ha. de blev lite nya kuddar med överdrag stora och små en matta o just ljus.. MEN
ljus kan man inte få hemskickat.. innerkuddarna gick men INTE överdagen HMm vad är meningen då..
mattan kunde jag med få hem. Men de e ju bara hälften, då måste jag ju ändå köra dit. de kan ju då spela kvitta,, snacka om att inte vara geneom tänkt..


nä nu piper torktumlaren.. måste ta de för jag måste tvätta min jacka som Néma va tvungen att drägla på när vi va ute,

ses


Kommentarer
Postat av: Din dotter Emma

Mamma jag lovar attjag älskar dig jag har inte sakt dom orden så det är inte mitt fel hoppas att du tror på mig och för du är den bästa mamman man kan a

2008-09-13 @ 18:32:25
Postat av: Anonym

Mamma jag lovar attjag älskar dig jag har inte sakt dom orden så det är inte mitt fel hoppas att du tror på mig och för du är den bästa mamman man kan a

2008-09-13 @ 18:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0