En kul dag

idag har jag Emma Lucas Åsa Liam o Linn varit en runda i stan. Först tog vi en runda i själva city, Lucas handlade tre nya bilar och en ficklampa jag handla inget merän "lite" godis från videomix..
Som vanligt när man gör något utöver de vanliga händer de saker något som inte borde hända,, o idag va de Åsa som fick fågelbajs i huvudet,, gissa om jag/vi skrattade.. Å hennes ord.."här står jag o skricker men jag har fågelbajs i huvudet" tur hade hon tvättlappar så detta kunde tvättas bort. Men dagen skratt blev de..
sen blev de MCD o sväng i tivoliparken..
nu sitter man här o är allmänt trött o minsann kan jag säga att vi haft en bra dag..

TACK

I morgon söndag en tråkdag o sen är de vecka igen,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0