17 År






I Natt kl 0300 va de 17 år sedan mamma veklade ut sina vingar o fllög till
evigheten..
här lämnade hon en stor sorg och ett stort tomrum.
Jag tänker mycket på mamma.. Om jag berättade tillräkligt många gånger Hur mycket jag
älskade henne, Hur bra mamma hon va.. Vilken bästa vän hon va.
viste hon de, vet hon de??
I går vid 23 tiden fick jag en konstig känsla i hjärtat. Mina tankar tog mig 17 å tillbaka.
Jag satt bervid mamma vid hennes säng.. jag hållt hennes hand.. sjöng lite för henne där i
vår ensamhet, hennes o min.. jag pratade med henne men jag vet inte om hon hörde mig..
men jag va där.
kl 03  på natten orkade hon inte länge
hon min vackra mamma flög till änglarna o där är hon den vackratse ängel


Mumms..
de e tomt här.
så många tankar jag vill dela med dig
så mycket saker jag vill visa dig
så många kramar som jag vill ge dig
De e tomt
de e 17 år sedan
men sorgen har inte den tidsuppfatningen
den svider o gör ont den är lika tung
o lika svart
mamma du fattas mig...

Kommentarer
Postat av: linda

Hejsan!'

Kul att du hittade hit =)

Ja visst är det mycket kamp och möten =/ Men man ska vara glad för den hjälpen man får ;) Även om man måste kämpa för det...

Oj va han med om en olycka? När han va så liten också usch... Får man fråga vad för olycka??

Kram!

2009-04-16 @ 11:22:24
URL: http://jacob070527.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0